dilluns, 12 d’agost del 2013

Per picar

Fa dies que us volia presentar un aperitiu molt atractiu.

Ingredients:
  • formatge de barra Cadí crema
  • codonyat

He demanat a la botiga que em fessin uns talls de formatge de cinc mm. de gruix.
A casa tenia una safata de codonyat que vaig fer la tardor passada a la temporada dels codonys.
El codonyat el tenia congelat i això m'ha facilitat el tallar-lo amb la màquina de tallar embotits, perquè em quedés del mateix gruix que el formatge.
Amb uns talladors de galetes he fet les formes tant del formatge com del codonyat.




Després he posat una peça de cada començant i acabant amb formatge i ho he subjectat amb un pal de broqueta.











Quan anava fent les fotos he tingut una idea, he vist que de casualitat cada broqueta semblava una senyera, així que he agafat un iman d'una estelada que tenim a la nevera i he fet aquestes fotos.









Que us sembla? Amb l'estel i el cor, no es pot demanar més. Autèntic, no?
 Quin nom li podem posar? Aperitiu estelada. Aperitiu de la diada. Aperitiu.CAT. i altres.
Ja m'ho direu.

2 comentaris:

  1. M'ha agradat molt la idea d'aperitiu.CAT. Ho proposaria com a nou postre tradicional de la república catalana!

    Albert

    ResponElimina
  2. Si, si, estaría molt bé aconseguir-ho.
    ISABEL

    ResponElimina