dijous, 13 de juny del 2013

Confitura de cabell d'angel

Fa uns dies vaig fer pastissets de cabell d'angel i van agradar tant que he pensat fer mes confitura perque encara em quedaven 3 carabasses de les que em van regalar uns amics del meu poble.
Us explico com es fa.

Ingredients:
  • carabassa de cabell d'angel
  • sucre
  • 1 llimona

A la tarda vaig posar en una safata les 3 carabasses i al forn a 250º aproximadament 1 hora per escalivar-les.
L'endemá les vaig obrir i amb una cullera vaig treure tota la polpa  fins a la pell de fora.




Vaig treure les llavors.i vaig pesar la polpa de les 3 carabasses i la vaig posar en una cassola gran amb
750 gr. de sucre per cada kilo de carabassa i la llimona a trossos.




Va bullir 1 hora i mitja fins que es rosseja una mica.
Després quan es va refredar  la vaig posar  en pots de vidre ben tapats i els vaig fer bullir coberts d'aigua per fer el buit.
Aquí en podeu veure uns quants.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada