dijous, 24 d’octubre del 2013

Per regalar

Fa uns dies em van demanar si podía col-laborar aportant algun pastís a un berenar sol-lidari de Mans Unides. Per descomptat vaig aceptar i us explico el que vaig fer.
De fet son dues receptes que ja us he explicat pero amb unes petites variacions.
El pastís que vaig fer era una corona de taronja que us vaig presentar el dia 1 de juliol.

Ingredients:
  • 1 corona de taronja
  • 100 gr. de xocolata de fondre
  • encenalls de xocolata blanca
  • 4 mandarines petites

 




Després també vaig fer unes pastes de pasta de full que us havia presentat en forma de palmeretes i de trenes.
En aquesta ocasió vaig pensar que estaria bé fer uns llaços i nusos solidaris.

 Ingredients:
  • pasta de full
  • sucre

 





 Us he explicat aixó perque podeu veure que d'una mateixa recepta en podeu treure molt partit.
Fins aviat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada