dilluns, 1 de juliol del 2013

Corona de taronja

M'agrada molt la cuina i més encara els postres, però també tinc altres aficions i una d'elles és cantar en una coral.
Fa uns dies ens vam trobar amb dues corals més per oferir un concert que fa uns mesos preparàvem.
Després del concert hi va haver un sopar i cada cantaire va portar diferents safates molt ben preparades de menjar exquisit.
Jo una de les coses que vaig portar era aquest pa de pessic que us presento.

Ingredients:
  • 70 ml. d'oli
  • 170 gr. de farina
  • 250 gr. de sucre
  • 1 sobre de llevat
  • 1 taronja ( no molt grossa)
  • 3 ous

En una gerra posem els ous, el sucre, l'oli, la ralladura de la pell de la taronja i la taronja pelada tallada a troços i ho batem amb el minipimer.






A continuació afegim la farina i el llevat i continuem batent fins que quedi una crema molt fina, que posarem en un motlle. Jo faig servir aquest de silicona en forma de corona.






Escalfem el forn a 180º  i a l'hora de posar el motlle deixem encesa només la part de baix.
No obrir el forn fins que estigui cuit 35 minuts aproximadament.
Obrim el forn poc a poc i no el treiem fins que estigui fred.






Una vegada desmotllat li posem sucre glas pel damunt.











Espero que us agradi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada