dilluns, 29 de juliol del 2013

Mini corones de crema

Un dia d'aquests que vaig fer un pa de pessic em va sobrar una mica de pasta i vaig fer aquestes corones petites que van quedar força bé.

 Ingredients:
  • pasta de pa de pessic
  • crema pastisera
  • licor Calisay
  • codonyat 




Vaig omplir de pasta el motlle de silicona de sis corones i el vaig posar al forn a 180º aproximadament deu minuts.








Després de desmotllar vaig regar els pastissets amb una mica de licor Calisay i amb una mànega pastissera hi vaig posar la crema.











Al damunt hi vaig posar uns cors de codonyat.
El resultat va ser boníssim

3 comentaris:

  1. Isabel, Quina passada!!!!!!!!tot això fa un goig que enamora. Quines fotos més boniques i il.lustratives a la vegada.Segur que molta gent té com a referència les teves receptes. A veure si m'atreveixo i probo de fer-ne alguna.
    Continua així, engrandint aquest magnífic blog.
    Una abraçada,
    Teresa

    ResponElimina
  2. He passat el teu enllaç al Jordi Giribet i al Manel Codina. tots dos són uns golafres i a més el Manel també és un autèntic pasteler. Ell també fa un tiramisú boníssim.
    Teresa

    ResponElimina
  3. Moltes gracies, Teresa, ets la meva fan numero 1. Estic molt contenta de l'acollida i cada dia tinc mes visites. Aixó m'anima molt.Una forta abraçada per tu i els teus amics.
    ISABEL

    ResponElimina